כיל; כל הזכויות שמורות 2018
פרטי חברי הדירקטוריון המכהנים של כיל מופיעים באתר האינטרנט של החברה.
בנוסף לאחריות החלה עליו מכוח החוק, על-פי מדיניות כיל נדרש הדירקטוריון גם לאשר מרכיבים מסוימים בפעילותן של כיל וחברות-הבת, לרבות השקעות החורגות מסכום מסוים, שינויים ארגוניים, ומיזוגים ורכישות.
תפקידי יו"ר הדירקטוריון ומנכ"ל החברה כרוכים בתחומי אחריות נבדלים, ותפקידים אלה מבוצעים על-ידי שני יחידים נפרדים. כך גם באשר לדירקטוריון החברה ולנושאי-משרה בחברה שאינם דירקטורים. לחברה אין הסכמים עם חברי הדירקטוריון הנוכחיים שלה, למעט יו"ר הדירקטוריון הפעיל. הדירקטורים נבחרים מדי שנה באספה הכללית השנתית (למעט דירקטורים חיצוניים, שתקופת כהונתם קבועה בחוק לשלוש שנים).
חברי דירקטוריון חדשים מקבלים מידע אודות כיל ופעילויותיה, וכל חברי הדירקטוריון עוברים הכשרה תקופתית בנוגע לנושאים מסוימים כאשר מתרחשים שינויים משמעותיים בנושאים אלה.
ביום 25 בפברואר 2018 החליט דירקטוריון כיל, לאחר שדן בהמלצותיה של ועדת האיתור בראשותו של יו"ר הדירקטוריון מר יוחנן לוקר, למנות את מר רביב צולר לתפקיד המנהל הכללי של החברה.
כל ישיבת דירקטוריון נפתחת בעדכון וסקירה בתחומי בטיחות, ובנוסף מקיים הדירקטוריון, לאורך השנה, דיונים בנושאי אחריות תאגידית וקיימוּת, בטיחות עובדים וסוגיות סביבתיות.
דוח אחריות תאגידית זה, שאושר על-ידי הדירקטוריון, מציג את הקווים המנחים בכיל בתחום האחריות התאגידית ומתאר את ההתקדמות המתמשכת שהשיגה החברה בפעילויותיה הגלובליות בתחום זה.
כל אחת מוועדות הדירקטוריון פועלת בהתאם לכתב מינוי בו מפורטים מבנה הוועדה, דרכי פעולתה, דרישות החברוּת, תחומי האחריות והסמכות להעסיק יועצים. נכון לסוף שנת 2017, במסגרת דירקטוריון כיל פועלות הוועדות הבאות: ועדת ביקורת וכספים; ועדת תגמול ומשאבי אנוש; ועדת איכות הסביבה, בטיחות וקשרי קהילה; ועדת תפעול; ועדת מימון. לפרטים נוספים אודות ועדות הדירקטוריון של כיל, ראו עמ' 221-223 לדוח הכספי השנתי של כיל לשנת 2017.