r Infographic_019_ProductStewardship-Heb Infographic_019_ProductStewardship-Heb Infographic_019_ProductStewardship-Heb Infographic_019_ProductStewardship-Heb Infographic_019_ProductStewardship-Heb Infographic_019_ProductStewardship-Heb Infographic_019_ProductStewardship-Heb
פרויקט דיווח פחמן (CDP)

פרויקט דיווח פחמן (CDP)

כיל זכתה בציון השני הגבוה ביותר האפשרי (-A) מקרב כל חברות ייצור הדשנים הגלובליות מטעם הפרויקט לדיווח פחמן (Carbon Disclosure Project – CDP), עבור הדוח המקיף שהגישה אודות מאזן פליטות גזי החממה ואודות האסטרטגיה התאגידית שלה ביחס לשינוי אקלים. ה-CDP, ארגון בינלאומי ללא כוונות רווח, ציין לטובה את רמות הגילוי והביצועים הגבוהות של כיל. \

מאז 2011, מדי שנה מגישה כיל דוח אודות רמת הפליטות ומאמציה בתחום שינויי אקלים ל-CDP – ארגון עצמאי ללא כוונות רווח שפעילותו מוקדשת לקידום הפחתת פליטות גזי חממה. הדוח כולל פירוט מקיף של פליטות גזי החממה של כיל, יעדי הפחתה ויוזמות להשגתם, סיכונים הקשורים בשינויי אקלים, הזדמנויות ואסטרטגיה עסקית, השתתפות במסגרות סחר בפליטות, הליכי אימות חיצוניים ונושאים קשורים נוספים. תוכלו לעיין בכל הדוחות שהוגשו ל-CDP בפרק "דוחות קיימוּת".

הודות לדיווחיה המקיפים של כיל ולמאמציה בתחום, העניק ה-CDP לכיל את הציון השני הגבוה ביותר האפשרי, -A, עבור הדוח שהגישה לשנת 2017 (הסוקר בעיקר נתונים ופליטות לשנת 2016). הציון שקיבלה כיל לשנת 2017 מציב את החברה ב-25% העליונים מתוך יותר מ-2,000 חברות מדווחות. בנוסף, זהו הציון השני הגבוה ביותר (במשותף) מקרב כל חברות ייצור הדשנים הגלובליות, והגבוה ביותר (במשותף) מקרב כל החברות שבסיסן בישראל. בשנת 2014, נכללה כיל ברשימת CPLI Carbon Performance Leadership Index של ה-CDP, רשימה אקסקלוסיבית שכוללת חברות גלובליות אשר הצטיינו בהפחתת פליטות ומזעור השפעות על שינויי האקלים. כיל הינה החברה היחידה שבסיסה בישראל שנכללה עד היום ברשימת ה-CPLI האקסקלוסיבית.

שנה2011201220132014201520162017
ציון CDP - כיל90 B84 B98 B98 A99 B-A-A
ממוצע ענף החומרים64 C68 C72 C80 C87 CBB

* עד שנת 2015 ניתנו שני ציונים נפרדים (עבור דיווח ועבור ביצועים). משנת 2016 ואילך ניתן ציון משולב אחד.

תקני GRI לדיווחי קיימות:
גילוי: 201-2
האתר עושה שימוש בcookies . כדי לספק לך חווית גלישה טובה יותר, וכן למטרת סטטיסטיקה, איפיון ושיווק.