r Infographic_019_ProductStewardship-Heb Infographic_019_ProductStewardship-Heb Infographic_019_ProductStewardship-Heb Infographic_019_ProductStewardship-Heb Infographic_019_ProductStewardship-Heb Infographic_019_ProductStewardship-Heb Infographic_019_ProductStewardship-Heb
שלב 2: פיתוח מוצרים

שלב 2: פיתוח מוצרים

המחקר והחדשנות הן מאבני היסוד של עסקי כיל. פיתוח תהליכי ייצור חדשים, יישומים חדשים, פורמולציות חדשות ומוצרים חדשים עבור שוקי היעד של כיל, לרבות חקלאות, מזון וחומרים מורכבים, בין אם באמצעיה הפנימיים של כיל או באמצעות מאמצים משותפים עם גורמים אחרים, הוא חיוני להמשך צמיחתה של כיל. במסגרת פעילויותיה לפיתוח מוצרים חדשים ולשדרוג ומיטוב תהליכי הייצור, כיל דואגת להבטיח כי קריטריונים של קיימוּת יישקלו ויזכו להתייחסות. \

Product Stewardship Raw Materials Product Development Production Operation Logistics & Distribution Product Use & End of Product Life

לאורך השנים כיל פיתחה ושיווקה מוצרים ופתרונות חדשניים רבים, וצברה מומחיות ניכרת בטווח רחב של תחומים שבהם היא פועלת.

בראייה קדימה, בכוונת החברה להמשיך להרחיב, לאזן ולחזק את עסקיה, בין היתר על-ידי הרחבת פעילות המוצרים המיוחדים באמצעות מו"פ, יוזמות אורגניות, מיזמים משותפים ורכישות. כיל תמשיך לשים דגש על קיימוּת כמרכיב מרכזי במיזמי המו"פ שלה, לרבות פיתוחים בתחום אחסון האנרגיה המתקדם ושימוש בחומרי גלם ממוחזרים כמקור לדשנים.

אינדקס קיימוּת לפיתוח מוצרים

בהתאם למחויבותה של כיל לפיתוח בר-קיימא, כמו גם למאמציה לצמצם את ההשפעה הסביבתית לכל אורך שרשרת הערך, כוללת החברה קריטריונים סביבתיים ובריאותיים במסגרת ניתוח המוצרים שלה כבר בשלב הפיתוח הראשוני.

קריטריונים אלו משמשים כבסיס לאינדקס קיימוּת אשר במסגרתו נמדד ומדורג כל מוצר מוצע במהלך תהליך פיתוחו, בהתאם לפרמטרים מוגדרים.

שינויים מוכנסים בתהליך הפיתוח בהתאם לתוצאות. אינדקס הקיימוּת מבוסס זה מכבר במרבית תהליכי פיתוח המוצרים בכיל.

תקני GRI לדיווחי קיימות:
גילוי: 103-1
גילוי: 103-2
גילוי: 103-3
גילוי: 416-1
האתר עושה שימוש בcookies . כדי לספק לך חווית גלישה טובה יותר, וכן למטרת סטטיסטיקה, איפיון ושיווק.