r Infographic_019_ProductStewardship-Heb Infographic_019_ProductStewardship-Heb Infographic_019_ProductStewardship-Heb Infographic_019_ProductStewardship-Heb Infographic_019_ProductStewardship-Heb Infographic_019_ProductStewardship-Heb Infographic_019_ProductStewardship-Heb
תקשורת עם מחזיקי העניין בכיל

תקשורת עם מחזיקי העניין בכיל

קיום תקשורת עם קבוצות מחזיקי-עניין רבות מחייב שימוש במגוון גישות וערוצי תקשורת המותאמים לקבוצות השונות. כך למשל, על מנת לקיים תקשורת עם הציבור הרחב כיל מפרסמת מידע באמצעי תקשורת המונים, באמצעות סרטוני מידע אודות פעילותה ומוצריה של כיל, וכן באמצעות פרסומי הסברה (קמפיינים).על מנת לקים תקשורת עם המשקיעים בחברה, כיל מפרסמת דוחות כספיים ומקיימת מפגשים תקופתיים עם אנליסטים. בנוסף, החברה מדווחת במסגרת בקשות מידע שונות, לרבות בדבר מדיניות וביצועים בתחום הקיימוּת, באמצעות פלטפורמות מיוחדות דוגמת הפרויקט הבינלאומי לדיווח פחמן (Carbon Disclosure Project – CDP) ועוד.

מרבית הדיווחים נעשים על בסיס שנתי, למעט הדוחות הכספיים הנעשים על בסיס רבעוני. נושאי קיימוּת מדווחים ונדונים על-ידי כיל במסגרת דוחות אחריות תאגידית שנתיים (על בסיס GRI). בנוסף, על מנת לספק מידע לקבוצות מחזיקי-עניין מקומיות בישראל, החברה מדווחת לעמותת מעל"ה – עסקים מנהיגים אחריות חברתית ולמנגנון הוולונטרי לדיווח פליטות גזי חממה בישראל. בנוסף, החברה מפרסמת מעת לעת דוחות וולונטריים שונים וכן דוחות מקצועיים על בסיס כל מקרה לגופו.

ברמה המקומית, חברות-הבת בכיל מקיימות את חובות הדיווח הרגולטוריות המוטלות עליהן לעניין השפעות סביבתיות. דרישות אלו כוללות הן דיווחים חודשיים והן שנתיים, כמו גם דיווחים כמעט מידיים ביחס לפעילויות ואירועים מסוימים. בנוסף, כיל מקיימת תקשורת פנימית על מנת להבטיח את מעורבותם של עובדים ומנהלים בחברה. תקשורת כאמור מתבצעת במגוון דרכים: באמצעות אתר אינטרנט פנימי, במספר שפות, המשמש כ"דף הבית" האינטרנטי של כל עובדי החברה ברמה הגלובלית; באמצעות עלוני חדשות פנימיים המופצים ברמת המגזר, החברה-הבת או האתר; באמצעות מצגות סיכום רבעוניות של ראשי היחידות המופצות לכל חברה ההנהלה הגלובלית, החולקים את המידע הנמסר בהן עם עובדיהם; ולבסוף, באמצעות מערכת דואר אלקטרוני פנימית המיידעת עובדים בדבר פגישות הנהלה וסוגיות דחופות כגון ענייני בריאות או אבטחה. כמובן שמידע מסוים מוצא את ביטויו גם במסגרת הפאנלים השונים לשיתוף מידע ניהולי.

אחת מקבוצות מחזיקי-העניין עמן אנו מקיימים את התקשורת האינטנסיבית ביותר היא זו הכוללת את הקהילות המקומיות המצויות בסמיכות למתקני החברה. על מנת לשמור על שקיפות וליטול חלק בדיונים משמעותיים עם מחזיקי עניין, כיל משקיעה ומעורבת כל העת בקהילות המקומיות שבמסגרתן היא פועלת. כיל לוקחת חלק במגוון פורומים קהילתיים משותפים, במסגרתם החברה משתפת במידע ומקשיבה לחששות. באמצעות עובדיה, שרבים מהם תושבי אותן קהילות, פועלת החברה להעמיק את הבנתה ואת מחויבותה לקהילה המקומית. כתוצאה של מעורבות אינטנסיבית זו, צוברת כיל ידע מעמיק אודות המגוון הרחב של צרכים וחששות בקהילה. ידע זה מסייע לחברה לקיים תהליכי קבלת החלטות מושכלים.

כיל יוזמת ולוקחת חלק במגוון של כנסים, מפגשים, דיונים ואירועים בהשתתפותם של עמיתינו למקצוע ומחזיקי עניין, בפרט בנוגע למוצרי כיל לאורך כל מחזור החיים, פרקטיקות מיטביות, ועוד. בנוסף, מקיימת החברה קשרים עם מוסדות אקדמיים שונים, ומקדמת בברכה מיזמי מחקר שונים הנערכים במתקנים השונים של כיל, החל בחקר המגוון הביולוגי ועד חקר צמצום השפעות הסחיפה באתרי כרייה על המגוון הביולוגי. כיל מדווחת אודות מרבית הנושאים הנזכרים לעיל במסגרת דוח אחריות תאגידית זה.

פאנל מייעץ קהילתי משותף (CAP)

בפאנלים אלו חוברים יחדיו נציגים של מתקני כיל, נציגי הקהילות המקומיות ונציגי הארגונים הירוקים. פאנלים מסוג זה פועלים באתרי כיל שונים בכל רחבי העולם. תכליתם של הפאנלים היא לדון בסוגיות סביבתיות, לפתח תוכניות משותפות לתועלת הסביבה והקהילה, ליצור מערכת יחסים בין התעשייה לבין מחזיקי העניין השונים, ולפתח דיאלוג מושכל ואפקטיבי המבוסס על מידע מהימן. בכמה ממתקני הייצור של כיל בישראל ובחו"ל קיימים פורומים מעין אלו מזה שנים רבות. בין הנושאים המרכזיים שנדונו במפגשים שהתקיימו בשנה החולפת ניתן למנות: מוכנות לחירום, בטיחות עובדים, השפעות וביצועים סביבתיים, מעורבות קהילתית ואפשרויות תעסוקה.

לבקר בכיל

כל מחזיקי העניין של כיל והציבור הרחב מוזמנים לבקר באתרי החברה ולראות מקרוב את אתרי הייצור של כיל. במהלך שנת 2017 ביקרו באתרי כיל בישראל ובעולם כ-22,000 איש, אשר זכו להכיר מקרוב את תהליכי הייצור של החברה.

סוגיות מהותיות/קבוצת מחזיקי-ענייןמשקיעיםעובדיםרשויות ציבוריות ורגולטוריםקהילות מקומיותארגוני סביבה וחברהאנליסטיםתעשייה/ מתחריםאקדמיהאמצעי התקשורתלקוחותקבלנים ושותפים עסקיים
1ביצועים כלכלייםVVVVV
2השפעות כלכליות עקיפותVVVVV
3תשלומים לממשלותVVVVVV
4אתיקה עסקיתVVVVVVVVVV
5ציותVVVVVVVV
6אחריות מוצריםVVVVVV
7חדשנות VVV
8בטיחות וטיפול אחראי בכימיקליםVVVVVVVVVV
9אבטחה וניהול במצבי חירוםVV
10אסטרטגיית אקלים ופליטות גזי חממהVVVVVVV
11ניהול איכות האווירVVVVVVVVV
12ניהול אנרגיהVVVVV
13ניהול חומריםVVVVVV
14שפכים, פסולת וניהול חומרים מסוכניםVVVVVVVVV
15ניהול מיםVVVVVVVVVV
16מגוון ביולוגי ושימור הטבעVVVVVVVVVV
17כרייה – סיום פעילות, שיקום והשבהVVVVV
18השפעה חברתית על קהילותVVVVVV
19זכויות אדםVVVVVVV
20בטיחות וגהות עובדיםVVVVVVVVV
21תעסוקה ויחסי עבודהVVVVVVV
22כיוון בתעסוקה ושוויון הזדמנויותVVVVVV
23פיתוח ההון האנושיVVV
24ניהול אחראי של שרשרת האספקהVVVVVV
תקני GRI לדיווחי קיימות:
גילוי: 102-40
גילוי: 102-42
גילוי: 102-43
גילוי: 102-44
האתר עושה שימוש בcookies . כדי לספק לך חווית גלישה טובה יותר, וכן למטרת סטטיסטיקה, איפיון ושיווק.