r Infographic_019_ProductStewardship-Heb Infographic_019_ProductStewardship-Heb Infographic_019_ProductStewardship-Heb Infographic_019_ProductStewardship-Heb Infographic_019_ProductStewardship-Heb Infographic_019_ProductStewardship-Heb Infographic_019_ProductStewardship-Heb
האנשים שלנו

    האנשים שלנו

    כיל שואפת להשפיע לטובה על כל האנשים המושפעים מפעילויותיה. שאיפה זו היא מרכיב מרכזי באסטרטגיה העסקית של החברה ומושרשת בערכי הליבה הארגוניים ובתרבות המנהיגות של כיל. \

    תרבותה הארגונית של כיל ושאיפותיה מניעות את החברה להשיג ביצועים בדרגה הגבוהה ביותר בתחומי הבטיחות והאחריות הסביבתית; להיות מעסיק מועדף, למנף ידע טכנולוגי ותעשייתי בכדי לתת מענה לצרכי לקוחותיה; ולעשות שימוש בפרקטיקות מיטביות בתחום הממשל התאגידי.  

     

    מחויבותה של כיל לאחריות חברתית ולפרקטיקות מיטביות בתחום הממשל התאגידי עוברת כחוט השני בכל היבט של פעילות החברה. החל בקידום התנהלות עסקית אתית ופרקטיקות העסקה הוגנת ועד תמיכה בהתפתחות עובדים והשקעה בקהילה. כיל יצרה תרבות של יושרה ותכלית, המאחדת את עובדיה בכל רחבי העולם.

     

    אחריותה החברתית של כיל משולבת גם באסטרטגיה התאגידית של כיל, המתמקדת בהיותה חברה אחראית הן כלפי עובדיה והן כלפי כדור הארץ, תוך מתן מענה לצרכיהם של לקוחותיה. החברה עושה שימוש בידע העומד לרשותה על מנת להציג טכנולוגיות חדשניות ולפתח מוצרים ופתרונות הנותנים מענה לצרכיו העתידיים של העולם. כך למשל, כיל היא מובילת שוק בתחום מתן פתרונות מיוחדים בתחום הדשנים, המגבירים את תפוקת המזון המסייעים לעמוד בביקושים הנובעים מן הגידול באוכלוסייה על אף המחסור הגובר בשטחים ראויים לעיבוד. באמצעות ניצולו של הידע העומד לרשות החברה, פיתחה כיל יישומים חדשים לברום בתחום אחסון האנרגיה, אשר יסייעו בהגברת הישימות של אנרגיה מתחדשת.

    לפיכך, אחריותה החברתית של כיל מנחה את החברה בתגובתה לאתגרים הטמונים בפיתוח בר-קיימא ובדרך שבה היא מנהלת את פעילויותיה, במטרה להיטיב עם עובדי החברה ומשפחותיהם, כמו גם עם הקהילות המקומיות שבהן ממוקמים מתקני החברה ועם החברה האנושית בכללותה.

    תקני GRI לדיווחי קיימות:
    גילוי: 103-2
    האתר עושה שימוש בcookies . כדי לספק לך חווית גלישה טובה יותר, וכן למטרת סטטיסטיקה, איפיון ושיווק.